Thursday, November 12, 2009

NOTIS PENTING

Salam,

Perhatian kepada semua ahli menggapai kinabalu 09/10. Sila bayar RM 100 untuk bulan oktober, dan RM100 untuk bulan nov.Ini adalah memudahkan urusan projek kita yang hanya tinggal beberapa hari sahaja. Sila jelaskan kepada bendahari iaitu Pei Leng di bilik A305, dan lelaki sila bayar kepada s/u iaitu Fadhli.

Kita akan adakan meeting pada 21hb Nov nov 10pm di bilik sulug. Semua DIWAJIBKAN hadir. Saya takkan teragak2 untuk mengambil tindakan kepada ahli menggapai yang tidak berdisiplin. Meeting ini teramat penting kerana pelbagai maklumat dan perbincangan penting prjek akan dijalankan.

Seperti yang sedia maklum, kem latihan fizikal serta community services and persediaan projek akan dijalankan bermula 22hb Nov. Dan semua sdh sedia mklm mengenai perkara ini dan dipersetujui pada meeting yang lepas.Saya akan briefing bnda ni time meeting 21hb tu.

Seperti yang kita ketahui, projek ini amat mementingkan disiplin.Kerana kita bukan sahaja akan menjalankan konferens dgn mpp ums, melihat sekitar Kota Kinabalu, tetapi misi utama kita menawan puncak gunung kinabalu. Jadi bukan perkara yang mudah untuk sampai ke puncak. Saya memerlukan komitmen dan disiplin tggi dari pihak anda, bermula dari 21hb Nov jam 10pm, sehingga projek ini selesai.

Sewaktu, kem kita nanti, kita kan jalankan communty services, dgn harapan kita akan mendapat dana bagi perbelanjaan kita di sana. (shopping+makan+jalan2).hehe. Bak kata pepatah sambil menyelam minum air. Saya akan cuba memanfaatkan projek ini dengan mmbawa anda semua shopping dan berjalan2 di sekitar KK , di samping misi utama menawan puncak gunung dah konferens dengan mpp ums.

Jadi kalau nak projek kita mempunyai kenangan terindah, sama2 la memberi komitmen yer!!!. Jangan ada yang jadi "passenger". Semua mesti berdisiplin!!!


Okla, sekian sahaja dari pengarah~~~.Jumpa nanti jam 10malam di bilik sulug pada 21hb November

Kepada yang dab baca entry ni, sila tinggalkan komen beserta nama anda.so dat saya tau sape yg xbaca and xamek tau pasal projek ni. I have to be straight.

8 Responses to “NOTIS PENTING”

nafzihan fazani said...

Salam...ok 10.00mlm dibilik suluq...erm nk tanyer, conference tu kte kne get ready dgn paper x???
-Hanie-

Nur Sharmila said...

Kepada Hanie,

Pasal conferens tu semua, saya akan briefing pada anda semua time meeting 21hb nanti.semua maklumat akan saya ckp time tu.dats y meeting tu tersgtla penting.hehe

kepada ajk len, sila tggal komen ye n letak nama betul sekali.sy nak tgok sape yg xamek tau psl projek ni.hehe..

from : mila

Namio Oo said...

huhuhu...
ok2...
duit jpa dah masuk..
leh shopping kat KK...hahaha...

Namio Oo said...

to norman...
plez set back the comment setting of this blog..
supaya semua org bleh comment..
not only yg ader blogspot je..
anyone can comment at all the post a.k.a anonymous..ok...

SaYaNgKu PuTrI said...

baik cik pengarah...jumpa 21hb kat blik suluq jam 10 mlm...wlu pun dah jumpa hari2....chaiyo2....dah nmpak dah gunung kinabalu dok melambai2....kih..kih..kih..

:: Xgurlfrenz awie ~ kak dila ::

Muhammad Naim said...

bersemangat sungguh pengarah kita ni...
harapnya ajk yang lain pun turut ada semangat sekali..
sebab utama projek ini boleh berjaya sebab ada disiplin + semangat teamwork semua...
Chaiyok!

Norman said...

Ok anyone can comment now. Just choose comment as Name/URL or comment as Anonymous. :)

Khairul said...

hurmm...last2 minute ada plak kekangan yek...

Leave a Reply